باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران

  • 0
باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران

باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران

باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران واقع در مینی سیتی

کلاس پینگ پنگ در تهران در باشگاه های پینگ پنگ تهران

باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران

 

با مربیگری مربی های پینگ پنگ علمی و بروز دنیا در ایران

اموزش پینگ پنگ به روش های مدرن و الگوها و تکنیک های مدرن و روز دنیا

اموزش پینگ پنگ که سخت ترین و پیچیده ترین رشته ورزشی دنیاست به اعتقاد کارشناسان ورزشی دنیا ، در نتیجه اموزش این رشته نیز نیاز به یک مربی علمی و هوشمند و باریک بین برای انتقال پیچیدگی ها و سختی ها و ریزه کاریهای این رشته دارد. بنابر این شما نیاز به یک مربی با بیان شیوا برای حرفه ای تر شدن و ترقی و ارتقای سطح بازی خود در این رشته دارید.

این رشته با توجه به فاصله ی کوتاه ما از حریف و کوچک بودن زمین بازی ( میز پینگ پنگ ) برگشت توپ را با استفاده از ضمیر ناخودآگاه ما همراه حواهد کرد ، در حالیکه با وجود نفسگیر تر بودن رشته ی تنیس خاکی بعلت فاصله ی بیشتر حریف و بزرگتر بودن زمین ، ضربات ، خودآگاه تر است. در بسیاری مواقع به قدری توپ سریع برمیگردد که اصطلاحا میگویند به محض زدن توپ توپ ، توپ حریف به سمت ما برمیگردد. مثلا وقتی شما یک تاپ اسپین سریع ، روانه ی میز پینگ پنگ حریف میکنید و او بلاک میکند ، توپ ما با همان میزان پیچ رو که به توپ داده ایم یا گاهی با کمی پیچ بیشتر به ما برمیگردد.

باشگاه پینگ پنگ محلاتی باشگاه پینگ پنگ شمال تهران است و برای اموزش پینگ پنگ برای علاقمندان و پسران و دختران و سایر رده های سنی بزرگسالان قابل استفاده است و تمرین های مختلف توپ اندازی به وسیله ی مربی و تمرین با دستگاه ربات پینگ پنگ توپ انداز تنیس روی میز قابل انجام است.

تمرین در پینگ پنگ همیشه حرف اول را میزند و تداوم تمرین و قطع نکردن تمرین بدون شک عاملی است برای رسیدن به پیشرفت و بالارفتن سطح بازی بازیکنان


Leave a Reply